ייעוץ אונליין – כמה פשוט ללמוד הורות

הקושי להיחשף, המרחק, החוסר בזמן “עודף” והתהליך הכרוך ביציאה מהבית והשארת הילדים עם בייביסיטר, מביאים הורים להרים לוותר על ייעוץ, הכוונה וקבלת פתרונות וכלים מעשיים היכולים להקל ולסייע רבות בבניית קשר ויחסים טובים במשפחה.

היום הכל אפשרי, זמין ונוח ישירות מהכורסא בסלון הבית. הכול החל לפני כ-4 שנים כשאורית (שם בדוי) מהצפון התקשרה למרכז הייעוץ, וביקשה עזרה מיידית לקושי עם בתה בת החמש. בשיחה טלפונית קצרה קיבלה מענה מיידי שתרם ועזר לה להתמודד, לפתור את הקושי ולהקל על המצב.

כעבור מספר ימים ביקשה אורית ללמוד ולעבור תהליך שישנה את כל מערך היחסים במשפחה, אך הקושי היה המרחק. בשיחה עם אורית היא אמרה: ” אני מרגישה כאילו אנו מכירות שנים. האם יש אפשרות לקיים סדנא בטלפון? זו הזדמנות פז שבעלי יהיה “רק” על תקן מאזין ואולי כך הוא גם יפנים?”

הרעיון שלה היה גאוני, יותר מכך התוצאות מדהימות ומיידיות. הסדנא הטלפונית זהה לחלוטין לסדנא זוגית/הורית רגילה. “פגישה טלפונית” פעם בשבוע במשך שעה וחצי, כאשר בחלק הראשון פותרים קשיים ודילמות, ובחלק השני לומדים תקשורת נכונה, הכירות עם “עולם הילדים” וכלים חדשים. משבוע לשבוע השינוי המשפחתי ניכר, לומדים ועוברים תהליך זוגי, אישי ומצמיח וכמובן שדרך הטלפון תחושת הביטחון, למי שחושש היא נוחה יותר ולכן גם התוצאות והשינוי מהירים ומוצלחים יותר.

מאז אורית מעבירה מפה לאוזן פרטים על הסדנא, והחוויה הטלפונית הפכה לסיפור הצלחה. במהלך השנים השתכללנו והוספנו ייעוץ אינטרנטי, וכמובן דרך האימייל שומרים על קשר, שולחים תמונות משפחתיות ומתייעצים כשצצות בעיות חדשות. איך לא חשבנו על זה קודם?

זה מצליח ! זה עובד ! והכל תלוי בנו ! התקשרו עכשיו 054-632-7076

סדנת און ליין כוללת:
  • טיפול בבעיות מול הילדים ובהורות בכלל.

  • הבנת עולמו, צרכיו ודרך התנהלותו של הילד.

  • הקניית ביטחון עצמי ודימוי עצמי לילד

  • התמודדות עם כעסים ותסכולים של הילד.

  • המשפחה, בית הספר והיחסים ביניהם.

  • חוקים וגבולות – סמכות ושליטה הורית

  • הסכמה זוגית על דרך גידול הילדים

  • התמודדות בגיל הילדות ו/או גיל ההתבגרות

  • משברים בזוגיות – תיקון, למידה ויציאה לדרך חדשה

היום יותר מתמיד אין צורך להסס. אם נתקלתם בקושי ואינכם בטוחים איך לנהוג, אל תמתינו ל”כדור השלג” שיגדל. פנו והתייעצו – פתרון לקושי קטן מונע מצוקה גדולה יותר בעתיד. אין מחיר או תחליף לאווירה ויחסים טובים במשפחה.

ההשקעה בקשר וביחסים זו השקעה לדורות. השינוי החשוב ביותר והמשמעותי ביותר יכול לבוא רק מאיתנו – לשם כך הפכנו להורים.

זה מצליח ! זה עובד ! והכל תלוי בנו ! התקשרו עכשיו 054-632-7076

לייעוץ מקצועי השאירו פרטים